donderdag 6 juni 2013

Tank top 'schemer'

Laatst was ik bij Tas-Ka. Dit ontwerpburo heeft een superleuke winkel in Den Haag waar ze naast hun eigen ontwerpen ook spullen van andere vormgevers verkopen en ze hebben ook een webshop. Ik ben met name verliefd op hun prachtige stoffen die ze dus ook zelf ontwerpen. Ik kocht een stukje 'schemer bruin' en gebruikte het om een tank top voor mijn dochter van te maken. Voor de achterkant gebruikte ik wit katoen en plaatste drukkers ipv knopen. Aan de zijkanten maakte ik kleine splitjes. Binnenkort ga ik dus snel terug om nog wat van die andere prachtige stofjes te kopen want deze tank top is met stip een lievelingsitem in haar kast en daar kan je er nooit genoeg van hebben.

The other day I visited Tas-Ka. These designers own a wonderful shop in The Hague where they sell their own designs as well as designs from others. I particularly love their fabrics that they also design themselves. I bought a piece of 'schemer bruin' and used it to make a tank top for my daughter. For the back I used white cotton and put snaps on it to close it. I'll be returning soon to get some more of those beautiful fabrics because this tank top is already a favorite item in her closet and she can use some more.
DSC00714

DSC00553pm

DSC00739

DSC00504

DSC00511
Patroon: zelfgetekend
Pattern: self drafted
Pin It!

16 opmerkingen:

  1. Mooie stof, mooie dochter en mooie top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje! ze ziet er prachtig uit met haar topje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stofje is inderdaad heel geslaagd! Benieuwd naar je volgende aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief en leuk! En toch weer fris met de groengrijsblauwe knoopjes, knap gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ik ben fan van de drukknopen achteraan. En van het stofje. Uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This fabric is so beautiful!!! Love the buttons at the back too

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schoon stofke en een snoetje om in te bijten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Zo'n rij knoopjes achteraan: is dat even eenvoudig als het lijkt? (Patroon van achterpand middendoor knippen en extra centimeters voorzien om een knopenpat te maken?)

    BeantwoordenVerwijderen