zaterdag 28 juli 2012

Yellow trousers

Broeken...net als ik een hele lading gemaakt en/of gekocht heb lijkt het alsof ik alweer aan een nieuwe ronde kan beginnen. Vlekken die er niet meer uitgaan, kapot gevallen of gewoon ineens te klein geworden. Jullie kunnen dus weer een serie broeken-posts verwahten. We trappen af met een gele want we houden van geel en ik had nog een mooie gele rekbare jeansstof liggen. De zakken werkte ik af met een witte schulpband. Ik probeerde eens een nieuw patroon. Eentje uit de Knippie feb/maart 2012. De taille valt wel vrij hoog van dit model dus dat heb ik iets verlaagd.

Trousers...just when I've made and/or bought a bunch it seems like I can start all over again. Stains that won't come off, ripped at the knees from falling down or they've become too small. So you can expect quite some posts about trousers in the next few weeks. We start off with a yellow one because we love yellow and also there was  some yellow stretch denim in my fabric stash. I tried a new pattern. One from Knippie February/March 2012. The waist of this pattern is quite high so I lowered it a bit.


Het witte t-shirtje kocht ik bij de HEMA en ik maakte er met textielverf zilveren sterren op.
I painted silver stars on a white t-shirt that I bought at HEMA.
En hier had ze geen zin meer om op de foto te gaan...
And in the last picture she didn't feel like being in the picture anymore...
Pin It!

16 opmerkingen:

  1. Leuke broek! Hier in de zomer minder gescheurde broeken, maar des te meer geschaafde knieën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awel ik vind dat echt knap: broeken kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig broekje! Heel mooi met dat kantje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is het toch! Zelfs als ze boos kijkt :-). En het broekje is echt heel mooi met dat detail aan de zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjiek zeg! En zelfs zo tof afgewerkt !
    Wat een meid :) Schattige snoet !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, en die textielverf ziet er de moeite uit. Blijft dat goed na het wassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt te leuk geworden!! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig schattig en dat witte boordje maakt het volledig af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi in dat gele stofje, zo heerlijk zomers... En het verhaal van de kapotte of niet meer proper te krijgen broeken is zóóó herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die tas....die broek...super!!
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha die armpjes over elkaar...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen