maandag 27 juni 2011

Dag lieve leidster

De favoriete leidster van het kinderdagverblijf van Kleine Pluis werd ingedeeld op een andere groep. Kleine Pluis baalde ! En mama stiekem ook. Nu wist ik dat ze een dochtertje heeft die ongeveer even oud is als Kleine Pluis dus ik maakte dit jurkje voor haar.
voorkant

zo'n sluiting aan de achterkant is wel superhandig
Patroon komt uit de Knippie februari/maart 2011. Ik heb wel de ruches aan de voorkant van de hals weggelaten want dat leek me iets te veel van het goede. De stof had ik nog liggen van het stoffenspektakel van vorig jaar.
Nu het weer mooier weer wordt spelen alle groepen van het kinderdagverblijf samen buiten dus we zien de lieve leidster gelukkig weer regelmatig buiten. Kleine Pluis is weer blij.
Pin It!

4 opmerkingen:

  1. Oooh, zo romantisch! En inderdaad, als je eenmaal je draai hebt gevonden (en je kroost ook) is het altijd even vervelend als je aan iemand anders moet wennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Ik herkende het patroontje direkt (van op de voorzijde van Knippie)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat kleedje wil ik ook maken maar inderdaad die ruches zag ik ook niet zitten ... Hum misschien dat ik er nu dan toch ook maar aan moet beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen